Kaisla toimitusehdot

Toimitustavat ja erityisehdot
Toimitustavat ja -kulut

Joukko-ostokampanjan tuotteiden hinnat sisältävät toimituskulut. Toimitamme tuotteet ensisijaisesti DB Schenker Noutopistepaketteina. Paketti ohjautuu automaattisesti antamaasi toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Noutopisteeseen. Noutopisteinä toimivat mm. K-marketit ja R-kioskit. Toimitukset myös Postin ja Matkahuollon kautta ovat mahdollisia.

Toimitusaika

OP Joukko-osto - kampanjasta tilattujen tuotteiden toimitusaika on 2-14 päivää. 
Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä välittömästi, kun viivästys tulee tietoomme. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Palautusehdot
Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteen.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi ilmoita meille päätöksestäsi peruuttaa kauppa yksiselitteisellä tavalla, esimerkiksi sähköpostilla tai kirjeellä. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksen ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutat kaupan, palautamme kaikki sinulta saamamme suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen suoraan pankkitilille, joten liitä tieto tilinumerosta palautettavan tuotteen mukaan.

Tuote / tuotteet on lähetettävä takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Palautettavien tuotteiden on oltava KÄYTTÄMÄTTÖMIÄ! Vaatteen voi sovittaa vain myymälässä tapahtuvaa sovitusta vastaavasti. Emme ota palautuksena vastaan jo käytössä olleita tuotteita. Jos jo käytössä olleessa tuotteessa on virhe, ota yhteyttä ja sovi reklamaatiosta.

Palautukset lähetetään osoitteeseen:

KAISLA, Aninkaistenkatu 12, 20100 Turku. Puh. 02 233 9209.
Pakkaa tuote hyvin ja liitä mukaan nimesi, yhteystietosi, tilausnumero sekä pankkitilin numero.

Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa palauttaja. Palautuksen voit tehdä haluamallasi tavalla DB Schenker -pakettina, Postitse, Matkahuollolla tai tuoda myymälään.

Vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, ole yhteydessä Kaislaan sähköpostitse: kaisla(a)kaislamyymala.fi. Lähtetä tai tuo vaihdettava tuote meille myymälään, ks. tiedot palautukseen liittyen yllä. Toimitamme palautetun tilalle haluamasi koon, kun palautettava tuote on saapunut meille takaisin.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautuskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostitse kaisla@kaislamyymala.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tee välittömästi asiasta reklamaatio toimituksen hoitaneelle kuljetusyhtiölle.

Yhteystiedot

Jos sinulle tulee kysyttävää, ole rohkeasti yhteydessä – vastaamme mahdollisimman nopeasti myymälän aukioloaikoina.
KAISLA (Tulostoimi Oy)
Sähköposti: kaisla@kaislamyymala.fi
Puh: 02 233 9209 
Kivijalkamyymälä: Aninkaistenkatu 12, 20100 Turku