Papu Design Oy toimitusehdot

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika Suomeen on 4-5 arkipäivää. Kampanjat, viikonloput ja pyhät saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan.

Suomessa saatavilla oleva kotiinkuljetus toimittaa tilauksen lähetystä seuraavana arkipäivänä suoraan kotiisi Postin Express-pakettina. Jos pakettia ei voida toimittaa (jos kukaan ei ole sitä vastaanottamassa) paketti toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Muistathan aina täyttää puhelinnumerosi tilausta tehdessäsi, että saat toimituksesta ilmoitukset!

Toimitustavat

Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, riippuen tilauksen koosta.

Palautus ja vaihto
Palautusehdot Suomessa

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaalle ei tule toimituskuluja Postissa, kun käyttää paketin lähettämisessä asiakaspalautustunnustamme 655374 tai Postin sivujen kautta saatavaa Helposti-koodia. Kaikista palautuksista veloitetaan kuitenkin käsittelykulu 4,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä.

Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@papustories.com.

Pakkaa tuote / tuotteet hyvin, ja täytä ja liitä palautuksen mukaan lähetyksen mukana tullut tuotepalautuslomake.

Palautus Postin kautta:

Kirjoita paketin päälle osoitetietomme ja asiakaspalautustunnuksemme ja vie paketti Postiin. Asiakaspalautuslähetys Postin kautta on asiakkaalle maksuton. Asiakaspalautustunnuksemme on 655374.

Voit lähettää paketin myös "Helposti-koodilla", lisätietoja löydät täältä: www.posti.fi/palautapaketti.

Jos tuote palautetaan Papu Design Oy:lle muuta kautta, vastaa lähettäjä palautuksen kuluista ja niitä ei hyvitetä.

Palautusosoite on:

Asiakaspalautus
Papu Design Oy/ DHL Supply Chain
Ovakonkatu 2
20200 Turku

Asiakaspalautustunnus: 655374

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Jos tilaus on maksettu käyttäen Paytrail-maksutapaa, palautus edellyttää asiakkaalta henkilökohtaisen Paytrail-tilin luomisen.

Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Papu Design Oy:lle kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. Käsittelykulu 4,90€ veloitetaan kaikista palautuksista riippumatta siitä, että palautetaanko tilaus kokonaisuudessaan vai osa tilauksesta.

Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus.

On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalla. Veloitamme 10 € kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta. Toimipaikkapalautuksena palautunutta pakettia ei lähetetä uudelleen.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Papu Design Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Saat tilauksen mukana vaihto- ja palautusohjeet, löydät ohjeet myös täältä.

Huom! Jos haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut "osta 3 maksa 2" -kampanjan tai vastaavan kampanjan aikana, teemme hyvityksen seuraavasti: Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, tuotetta ei hyvitetä sillä tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen (tai tuotteet), mutta pidät ilmaisen tuotteen, tarjous purkautuu, ja sinulle jää maksettavaksi maksutta saamasi tuotteen alkuperäinen hinta. Hyvitämme tällöin maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen.

Vaihdot

Vaihto onnistuu vain saman tuotteen eri kokoon tai samanhintaiseen tuotteeseen. Emme varaa vaihtoa varten tuotteita etukäteen. Lähetä tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti meille. Kun pakettisi saapuu ja tulee käsittelyyn, tarkistamme tuotetilanteen ja laitamme uuden tuotteen matkaan. Jos toivomasi koko on kuitenkin loppunut, laitamme sinulle hyvityksen maksuun alkuperäiselle maksutavalle. Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun asiasi on käsitelty.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@papustories.com.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Papu Design käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Papu Design sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan yllä mainittuihin ehtoihin liittyen, tällainen taho on esimerkiksi maksupalveluntarjoajat.

Force majeure: Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta Papu Design Oy:ltä.

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.