Toimitusehdot DNA

Tilaaminen verkkokaupasta

Toimitusalue ja toimitustavat

DNA:n tuotteet jotka toimitetaan vain Manner-Suomeen (tilauksia ei toimiteta Ahvenanmaalle). 

Tutustu DNA:n yleisiin sopimusehtoihin täältä, sekä etämyynnin tilaus- ja toimitusehtoihin täältä.

Tilauksen muuttaminen

Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota viipymättä yhteyttä DNA:n asiakaspalveluun seuraavasti:

Puhelimitse:

Tilausta koskeviin kysymyksiin vastaa DNA:n myyntipalvelu maksuttomassa puhelinnumerossa 0800 550 044.

Tilauksen toimituksen jälkeen asiakkaita palvelee DNA:n asiakaspalvelu numerossa 044 144 044. Puhelun hinta asiakaspalveluun on matkapuhelimella soitettaessa operaattorin hinnaston mukainen maksu, lankapuhelimella 0,2643 €/min + paikallisverkkomaksu.

Sähköpostilla tai postitse:

Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös DNA:n verkkosivujen kautta osoitteessa https://www.dna.fi/yhteystiedot#asiakaspalvelu tai sähköpostitse:

  • Sähköpostitse:  palvelu@dna.fi
  • Postitse DNA Oyj, PL 100, 01044 DNA

Tilauksen peruminen

Asiakkaalla on etämyynnissä oikeus* perua tilaus ilmoittamalla siitä DNA:lle 14 päivän kuluessa. 14 päivän peruutusaika alkaa tilausvahvistuksen vastaanottamisen jälkeen. Tavaran osalta peruutusaika alkaa kuitenkin tavaran vastaanottamisesta, jos tuote vastaanotetaan myöhemmin kuin tilausvahvistus.

*Kuluttajansuojalain 6 luvun 15 §:n mukaan.

Peruutusilmoituksen tekeminen

Nopein tapa perua tilaus on soittaa asiakaspalveluumme.

Peruutusilmoituksen voi tehdä myös lähettämällä peruutusilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen peruutusilmoitukset@dna.fi tai lähettämällä peruutuslomakkeen postitse osoitteella DNA Oyj, PL 1111, 01044 DNA.

Laitteen palauttaminen

Huomioithan, että vain uudenveroiset laitteet voi palauttaa. Palautus ja hinnan takaisinmaksu edellyttävät, että laitteen myyntipakkaus on palautettuna uudenveroinen ja myyntikelpoinen. Laitteeseen voi tutustua vain pintapuolisesti, jos sen haluaa palauttaa.

Laitteen käyttönä pidetään esimerkiksi:

  • virran kytkemistä päätelaitteeseen,
  • näytön päällä olevan suojakalvon poistamista tai muun vastaavan suojan poistamista,
  • päätelaitteen akun lataamista,
  • Find My iPhone (FMiP) –ohjelman käyttöön ottaminen,
  • SIM-kortin tai muun vastaavan älykortin asettamista laitteeseen ja laitteen käyttöä,
  • laitteen muistiin tehtyjä tallennuksia,
  • myyntipakkauksen palauttamista ilman pakettiin kuuluvia lisälaitteita, käyttöohjeita, kaukosäätimiä, johtoja sekä muita vastaavia pakkauksen mukana tulleita tarvikkeita.

Laitteen palautuksesta voidaan periä arvonalennus aina laitteen täyteen hintaan asti, sekä lisäksi palautuskulut.

Laitteen palautusosoite

Laite on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua mahdollisen peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautettava laite ja täytetty palautuslomake lähetetään osoitteeseen:

DNA Oyj
PL 1111
01044 DNA

Laitteen katoamisen varalta asiakkaan on hyvä säästää postista saamansa tosite siitä, että palautettava laite on siirretty postin kuljetettavaksi. DNA käsittelee palautukset saapumisjärjestyksessä ja lähettää tekstiviestillä ilmoituksen annettuun yhteysnumeroon käsittelyn tapahduttua. Palautuksiin liittyvissä kysymyksissä voi olla yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun.

Lue tarkemmin mm. DNA:n virhevastuusta, rahapalautuksista ja laitteiden takuusta etämyynnin tilaus- ja toimitusehdoista. Samassa dokumentissa on myös palautuslomake.