Usein kysytyt kysymykset

 

  1. Miksi OP perusti tämän palvelun?

    OP haluaa tarjota uudentyyppisiä etuja omistaja-asiakkailleen. OP Joukko-osto on palvelu, jossa yhdistyvät ajatukset omistaja-asiakkuuden yhteisöllisyydestä ja eduista. Palvelu on syntynyt asiakkaidemme toiveesta ja rakennamme sitä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Halutessasi voit myös itse ehdottaa, mitä tuotteita sinä toivoisit myyntiin palveluun.

  2. Kenelle palvelu on tarkoitettu?

    Palvelu on tarkoitettu kaikille osuuspankkien omistaja-asiakkaille.

  3. Mitä maksuvälineitä voin käyttää palvelussa?

    Maksuvälineinä OP Joukko-osto -palvelussa käyvät ainoastaan OP:n maksukortit sekä Pivo-mobiilimaksaminen.

  4. En vielä ole osuuspankin omistaja-asiakas. Miten voin liittyä jäseneksi?

    Jollet vielä ole omistaja-asiakkaamme, voit liittyä omistaja-asiakkaaksi kätevästi verkossa ja päästä näin käyttämään uutta palvelua. Tutustu omistaja-asiakkuuteen op.fi verkkopalvelussa.

  5. Voinko tulla tutustumaan myytäviin tuotteisiin ennen tilaamista?

    Tuotteisiin voit tutustua palveluja tarjoavien kauppaiden myymälöissä.

  6. Tein ostoksia OP Joukko-osto -palvelussa, mutta palvelu jumiutui. Mistä tiedän, olenko ostanut tuotteen?

    Mikäli olet saanut vahvistuksen sähköpostitse, on ostoksesi onnistunut. Jollet ole saanut sähköpostivahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa joukko-osto@op.fi tai puhelimitse numerossa: 010 252 0250

  7. En saanut tilausvahvistusta. Onnistuiko tilaus varmasti?

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa joukko-osto@op.fi tai puhelimitse numerossa: 010 252 0250 niin tarkistamme tilauksesi tilanteen.

  8. Milloin saan tietää saanko tuotteesta lisähyvityksen?

    Kun kampanja-aika päättyy, saat sähköpostitse tiedon mahdollisesta hyvityksestä.

  9. Milloin hyvitys maksetaan minulle?

    Kun kampanja-aika päättyy, saat sähköpostitse tiedon hyvityksestä sekä hyvityksen palautusajankohdasta. Hyvitys palautetaan sinulle sen maksuvälineen kautta jota käytit tuotteen maksamisessa.

  10. Mitä toimitustapoja on?

    Tuotteiden toimitustapa riippuu toimittavasta kauppiaasta. Lisätietoa toimitustavoista saat kyseisen tuotteen kuvauksesta. Useissa tapauksissa tuotteen toimittaja lähettää sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse.

  11. Millainen toimitusaika tuotteilla on?

    Toimitusaika riippuu tuotteen tarjoavasta kauppiaasta. Tutustu huolella kauppiaan toimitusehtoihin. 

  12. Mitkä ovat tilaamani tuotteen toimituskulut?

    Mikäli tuotteella on toimituskuluja, ilmoitamme ne tuotteen tilaamisen yhteydessä. Tavallisimmin tuotteiden toimituskulut ovat ilmaisia.

  13. Millainen takuu ostamassani tuotteessa on?

    Tuotteen mahdollisista virheistä ja lakisääteisestä virhevastuusta vastaa tuotteen toimittava kauppias. Lisätietoa mahdollisesta takuusta saat tuotekuvauksesta tai suoraan kauppiaalta.

  14. Ostin vahingossa väärän tuotteen. Onko minulla oikeus perua kauppa?

    Sinulla on 14 vuorokautta aikaa perua tilauksesi OP Joukko-osto -palvelun kautta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat muuttaa jo tekemääsi tilausta tai perua tilauksen. Ostamasi tuotteen osalta voi tuotteen toimittajalla olla 14 vuorokautta pidempi vaihto- ja palautusoikeus.  Näissä tapauksissa, jos haluat perua tilauksesi 14 vuorokauden jälkeen, sinun tulee  olla yhteydessä suoraan tavaran toimittajan asiakaspalveluun.

  15. Voinko palauttaa ostamani tuotteen? Millainen vaihto- ja palautusaika tuotteilla on?

    Sinulla on 14 vuorokautta aikaa perua tilauksesi OP Joukko-osto -palvelun kautta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat muuttaa jo tekemääsi tilausta tai perua tilauksen. Ostamasi tuotteen osalta voi tuotteen toimittajalla olla 14 vuorokautta pidempi vaihto- ja palautusoikeus.  Näissä tapauksissa, jos haluat perua tilauksesi 14 vuorokauden jälkeen, sinun tulee  olla yhteydessä suoraan tavaran toimittajan asiakaspalveluun.

  16. Sama tuote on myynnissä halvemmalla muualla. Hyvitättekö hintojen erotuksen?

    Emme hyvitä. Tuotteet on hinnoiteltu myyntiin laitettaessa. Huomioithan kuitenkin, että OP Joukko-osto -palvelussa tuotteista on mahdollisuus saada lisähyvitys mikäli ostoja kertyy kampanjassa tarvittava määrä.

  17. Miten voin ottaa teihin yhteyttä? Mistä saan neuvoja tilauksen tekoon?

    OP Joukko-osto -palvelulla on oma asiakaspalvelu, joka palvelee sähköpostitse osoitteessa joukko-osto@op.fi tai puhelimitse numerossa: 010 252 0250