Vaskia Oy toimitusehdot

1. Yleiset ehdot

Ranka Clothing on Vaskia Oy:n (2676971-5) omistama vaatemerkki. OP Joukko-ostokampanjan ajan Ranka Clothing tuotteita on saatavana OP Joukko-oston verkkokaupasta. Näitä sopimusehtoja sovelletaan OP Joukko-oston kautta syntyneessä asiakkaan ja Vaskia Oy:n välisessä kauppasuhteessa. Vaskia Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassaolevia ja hyväksyttyjä sopimusehtoja, jotka ilmenevät OP Joukko-osto-verkkokaupan Toimitusehdot -sivulla. Vaskia Oy ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin Vaskia Oy ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Vaskia Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.

2. Asiakas

Vaskia Oy myy vaatteita OP Joukko-ostopalvelun kautta kuluttaja-asiakkaille. Verkkokaupassa noudatetaan kuluttajasuojalain 6. luvun etäkauppalakia. 

Asiakkaan velvollisuutena on tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilausasiakirjojen toimittamista varten.

3. Toimitusalueet, -tavat ja -aika

Kampanjassa ostetut tuotteet lähetetään pääsääntöisesti seuraavan arkipäivän aikana.

Kampanjan aikana tuotteita toimitetaan Suomeen, toimittaminen ulkomaille ei ole mahdollista.

Toimitukset tapahtuvat Postin välityksellä paketti- ja/tai kirjelähetyksinä. Vaskia Oy ei ole vastuussa Postin toiminnasta johtuvista toimitusaikaviiveistä.

4. Tietosuoja

Asiakkaiden tiedot tallennetaan Vaskia Oy ylläpitämään asiakasrekisteriin, jonka tietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa: https://ranka.cc/policies/privacy-policy. Vaskia ei luovuta osoitetietoja suoramarkkinointia varten kolmansille osapuolille. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä Vaskia Oy:n ylläpitämään asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteeseen hello@ranka.cc. OP Joukko-osto-sivustolla käytetään evästeitä. Evästeistä vastaa OP Joukko-ostopalvelun tuottaja, eikä Vaskia Oy:llä ole pääsyä evästetietoihin tai niiden hyödyntämiseen markkinoinnissa. Evästeillä parannetaan ja nopeutetaan asiointia ja niitä voidaan käyttää lisäksi tarjousten ja henkilökohtaisten tarjousten ja tuotesuositusten tarjoamiseen. Asiakas voi kieltää evästeiden käytön omasta verkkoselaimestaan.

5. Hinnat ja tuotteet

OP Joukko-osto-verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %) sekä toimituksen Suomessa. Varaamme oikeuden teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin.

Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Jälkitoimitamme tuotteet veloituksetta. Varaamme myös oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla (tilanteita aiheutuu satunnaisesti hakukoneiden säilöessä vanhoja tuotetietoja muistiinsa).

6. Palautusoikeus

30 päivän palautusoikeus.

Jos taas et ole valitsemaasi tuotteeseen syystä tai toisesta täysin tyytyväinen, voit palauttaa tuotteen 30 päivän kuluessa takaisin ja hyvitämme siitä täyden hinnan.

Voit palauttaa ostamasi tuotteen – joka on samassa kunnossa kuin ostohetkellä, eikä sitä ole käytetty tai pesty – 30 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta tai vastaanottamisesta ja saat rahasi takaisin.

Palautus- ja kuljetuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Halutessasi palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä Ranka Clothingin asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen hello@ranka.cc

Postitse palautettavasta tuotteesta tulee pyytää Postilta kuitti ja seurantatunnus, jotka tulee säilyttää. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy Postille.

7. Riita-asiat

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Kuluttajalla on mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämäää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia http://ec.europa.eu/odr